STREAMING SERVERS: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ως γνωστόν, server είναι ένας υπολογιστής ο οποίος είναι συνδεμένος σε κάποιο δίκτυο (όπως πχ στο internet) και εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο σκοπό.
Για παράδειγμα, αυτός που χρησιμοποιείται στο web hosting – που φιλοξενούνται μέσα του ιστοσελίδες, έχει σαν σκοπό να κάνει αυτήν την δουλειά:

να προβάλλει τις ιστοσελίδες που πρέπει, γρήγορα και σωστά, στους επισκέπτες που πληκτρολογούν τις διευθύνσεις τους.

Οι servers αυτοί είναι πολύ δυνατοί υπολογιστές, είναι ειδικά στημένοι για αυτό το οποίο πρόκειται να κάνουνε και είναι συνδεμένοι σε πολύ γρήγορες γραμμές στο internet σε ειδικούς χώρους που ονομάζονται data center.
Υπάρχουν πολλών τύπων τέτοιοι. Στο παράδειγμα που προαναφέραμε ονομάζονται web servers.
Η ελληνική τους ορολογία είναι «διακομιστής» ή και «εξυπηρετητής».
Υπόψιν ότι μέσα σε έναν server (στον υπερ-υπολογιστή αυτόν) μπορεί να υπάρχουν στημένοι πολλών ειδών τέτοιοι, πχ mail server, web server, ftp server, κλπ και το μηχάνημα αυτό να εκπληρώνει πολλαπλούς ρόλους ταυτόχρονα.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ STREAMING

Μια άλλη δουλειά που κάνουν οι servers είναι και το δημοφιλές streaming.
Σαν έναν ορισμό του streaming, θα λέγαμε πως είναι μια υπηρεσία που χρησιμοποιείται για την διαδικασία συνεχούς, real-time αναμετάδοσης mutlimedia περιεχομένου ήχου ή και εικόνας, σε πολλαπλούς χρήστες, μέσω internet.
Ο κυριότερος λόγος που το streaming συναντάται και αξιοποιείται ευρέως, είναι η δυνατότητα για live πρόσβαση σε περιεχόμενο, καθώς και η δυνατότητα άμεσης αναπαραγωγής αρχείων που έχουν πολύ μεγάλο μέγεθος για download από χρήστες με αργή σύνδεση. Χρησιμοποιείται για ψυχαγωγικούς, ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς λόγους αλλά και για λόγους επικοινωνίας και διαφήμισης.

Live streaming είναι η διαδικασία κατά την οποία μεταδίδεται πχ ένα video, από κάτι το οποίο συμβαίνει αυτήν την στιγμή.
Για παράδειγμα, αν τώρα παίζει ένας αγώνας και εμείς τον βλέπουμε ζωντανά μέσω μίας ιστοσελίδας στο internet, τότε η ιστοσελίδα αυτή στην ουσία κάνει live streaming.
Ουσιαστικά, μία κάμερα τραβάει τον αγώνα, στέλνει σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα αυτά σε έναν streaming server και αυτός τα προβάλλει στην ιστοσελίδα, όπου εμείς τα βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο – live.
Αυτό μπορεί να γίνει είτε με βίντεο και ήχο, είτε μόνο με ήχο (πχ ένας ραδιοφωνικός σταθμός).

Τα αρχεία προς αναμετάδοση είναι μορφής audio ή video που έχει συμπιεστεί, έτσι ώστε να επιτευχθούν οι χαμηλότερες δυνατές απαιτήσεις σε bandwidth κατά την μετάδοση. Οι Media Servers είναι αυτοί που αναλαμβάνουν την διαδικασία μετάδοσης του περιεχομένου από την πηγή του αρχείου σε πολλαπλούς χρήστες του διαδικτύου.
Η αναπαραγωγή μέσω streaming μπορεί να γίνει live, την δεδομένη στιγμή που πραγματοποιείται μία ηχητική ή video μετάδοση, είτε από video ή audio αρχείο που είναι αποθηκευμένο σε κάποιον Media Server.
Αυτό που απαιτείται από τον τελικό χρήστη, είναι ένας media player, ο οποίος αποσυμπιέζει την πληροφορία και την αναπαράγει με την μορφή εικόνας και ήχου.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο STREAMING SERVER

Συνεπώς, θα λέγαμε πως Streaming server είναι o εξυπηρετητής αυτός ο οποίος έχει στηθεί με ειδικό τρόπο ώστε να κάνει streaming ήχο ή και video, σε πολλά άτομα ταυτόχρονα και είναι στημένος με ειδικό τρόπο, αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό. Φανταστείτε ότι για παράδειγμα το ραδιόφωνο που ακούμε στο internet, ουσιαστικά η μουσική που έρχεται χωρίς διακοπές στον υπολογιστή μας, έρχεται σε συνεχή ροή από έναν streaming server.
Όπως αντιλαμβάνεστε, ένας τέτοιος server λόγω του μεγάλου όγκου δεδομένων που θα πρέπει να εξυπηρετεί παράλληλα σε πολλά άτομα, απαιτεί να είναι πολύ δυνατός.

OΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ STREAMING

Όπως είναι αντιληπτό, η λειτουργία των streaming servers δεν είναι κάτι φτηνό και έχει υψηλά κόστη συντήρησης και κατά συνέπεια οι υπηρεσίες οι οποίες υπάρχουν είναι είτε συνδρομητικές, είτε έχουν διαφημίσεις, παρέχοντας επίσης και pro λογαριασμούς χωρίς εμφάνιση διαφημίσεων. Εμείς εδώ δεν θα μιλήσουμε προφανώς, για YouTube, Vimeo και άλλες τέτοιες υπηρεσίες, μα για ένα άλλο είδος streaming υπηρεσιών που εμμέσως πλην σαφώς είναι συνδεδεμένο με αυτό που αποκαλείται ως «πειρατεία». Και πάλι το είδος που θα εξετάσουμε δεν αφορά υπηρεσίες που παρέχουν περιεχόμενο άμεσα στους servers τους (πχ, αυτές: Ιστοσελίδες για άμεσο Streaming Ταινιών και Τηλεοπτικών Σειρών), αλλά τις υπηρεσίες εκείνες που ανεβαίνουν ταινίες και τηλεοπτικές σειρές κάθε είδους στις οποίες παραπέμπουν τα links των διάφορων σχετικών ιστοσελίδων που ανεβάζουν εκεί το υποτιτλισμένο περιεχόμενο (πχ, αυτές: Εναλλακτικά του PopCorn Time μέσα από τον browser σας [και με ελληνικούς υπότιτλους]).

Δεν έχει σημασία τι άλλο υπάρχει και με ποια άλλα χαρακτηριστικά, καθώς όλες αυτές οι ιστοσελίδες, χρησιμοποιούν κάποιους συγκεκριμένους uploading streaming servers, οπότε αυτό το λαμβάνουμε και ως δεδομένο, ρίχνοντας μια ματιά στους δεκαπέντε (15), πιο δημοφιλείς από αυτούς. Αν και είχαμε σκοπό να βάζαμε και διάφορα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα παραλείψαμε και θα προσπαθήσουμε να ρίξουμε μια ματιά σε αυτούς τους uploading streaming servers σαν χρήστες, που ίσως φανούν χρήσιμες και στους ανθρώπους οι οποίοι ασχολούνται με το ανέβασμα του περιεχομένου. Δηλαδή, στο τελικό αποτέλεσμα που δίνει η κάθε μια από αυτές τις υπηρεσίες σε αυτούς που θα τις επιλέξουν ώστε να δουν κάποια ταινία, σειρά, ντοκιμαντέρ, κλπ.
Πρακτικά, η κάθε μια από αυτές τις υπηρεσίες δίνει διαφορετικό χώρο για uploading, άλλες δίνουν 5Giga, άλλες 20 giga, κλπ.
Σε άλλες το ανέβασμα είναι ταχύτερο και πιο σύντομο, σε άλλες πιο αργό – και, εδώ, είναι αρκετοί οι παράγοντες που υπάρχουν. Σίγουρα, μια ισχυρή σύνδεση είναι πλεονέκτημα.
Μερικά επιτρέπουν απ’ ευθείας ανέβασμα, αλλά σε γενικές γραμμές τα περισσότερα ζητούν δημιουργία λογαριασμού χρήστη.

τι είναι το domain name;

Το domain name είναι ουσιαστικά το όνομα της διεύθυνσης ενός website. Έχει την μορφή paradeigma.gr ή παράδειγμα.gr και εισάγεται στην γραμμή διευθύνσεων του φυλλομετρητή (browser), όπως Internet Explorer, Firefox, Chrome. Κάθε domain name είναι μοναδικό, κάτι που σημαίνει ότι η απόκτηση ενός domain name, εξασφαλίζει στον αγοραστή την αποκλειστική χρήση.

Το domain name που επιλέγει κανείς συνήθως είναι αντιπροσωπευτικό της ιστοσελίδας που φιλοξενείται. Για παράδειγμα τα e-shops συνήθως επιδιώκουν προς κατοχύρωση ένα «πιασιάρικο» κι εύκολο να θυμάται κανείς όνομα που συχνά περιέχει την λέξη shop στο τέλος. Άλλοι πάλι σε προσωπικές ιστοσελίδες επιλέγουν το επίθετό τους ή το πρώτο γράμμα του ονόματός τους με το επίθετο να ακολουθεί ή κάποιον αντίστοιχο συνδυασμό. Οργανισμοί και σύλλογοι συνήθως επιλέγουν ένα domain name με είτε το όνομά τους, είτε ένα όνομα που περιέχει τον κύριο τομέα δραστηριοτήτων τους ( Δείτε: Που χρησιμεύει ένα domain name; )

Άρα η επιλογή κι η αγορά ενός domain name, είναι μια διαδικασία αρκετά σημαντική τόσο για επιχειρήσεις και οργανισμούς (για λόγους marketing και branding) όσο και για προσωπική χρήση. ( Δείτε επίσης: Τι πρέπει να προσέξω κατά την κατοχύρωση ενός domain name; )

Σας προτείνουμε να σκεφτείτε προσεκτικά το domain name που θέλετε να κατοχυρώσετε και στην συνέχεια να ελέγξετε αν είναι διαθέσιμο προς κατοχύρωση. Στην περίπτωση που δεν είναι μπορείτε να αναζητήσετε κι άλλα εναλλακτικά ονόματα που παραμένουν ελεύθερα προς κατοχύρωση, αλλά και αντιπροσωπευτικά της ιδέας, επιχείρησης ή σκοπού σας.

Εμείς είμαστε δίπλα σας σε κάθε στάδιο της διαδικασίας παρέχοντας υπηρεσίες συμβουλευτικής τόσο για την επιλογή του σωστού ονόματος domain name, όσο και στην υποστήριξη οποιουδήποτε εγχειρήματός σας.

Κι άλλο άρθρο- φωτιά για την ΑΕΠΙ & τα δικαιώματα!

Κι άλλο άρθρο- φωτιά για την ΑΕΠΙ & τα δικαιώματα! Διαβάστε και αυτομαστιγωθείτε για τα λεφτά που πληρώνει ο Έλληνας επαγγελματίας!

Θα ήθελα να θίξω το θέμα της ΑΕΠΙ που πιστεύω είναι από τα πιο «νταβατζίδικα» εισπρακτικά χαράτσια που πληρώνουν οι επαγγελματίες σε μια ιδιωτική εταιρία με τις «ευλογίες» του κράτους. Είναι παράνομοι, παράλογοι και εντελώς ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΙ οι τρόποι και οι λόγοι που απαιτεί να εισπράττει χρήματα. Ας τα πάρουμε από την αρχή..

– Για τα «πνευματικά δικαιώματα»: Κατ’ αρχήν θεωρώ ότι δεν μπορεί να υφίσταται ο όρος πνευματικά δικαιώματα για λόγους εισπρακτικούς. Γιατί κάποιος που έχει δημιουργήσει κάτι μπορεί να απαιτεί να πληρώνεται ισοβίως (ή.. και οι συγγενείς του), όταν θεωρητικά κάποιος το…
χρησιμοποιήσει για να κάνει κάποια δουλειά που του αποφέρει κάποιο κέρδος? Τα πάντα γύρω μας είναι αποτέλεσμα την ανθρώπινης νόησης και άρα δημιουργία κάποιου ή κάποιων, π.χ. το πουκάμισο που φοράμε, το τραπέζι, το ποτήρι κτλ. Δηλαδή ΟΛΟΙ αυτοί που έχουν δημιουργήσει κάτι το οποίο χρησιμοποιούμε σε χώρους που μας αποφέρουν κάποιο κέρδος, πρέπει να ζητάνε «πνευματικά δικαιώματα»? Ας πούμε σε ένα καφέ, ο μαραγκός να ζητήσει ποσοστά για τα τραπεζάκια του, η βιοτεχνία ενδυμάτων για το πουκάμισο του σερβιτόρου.. κτλ.? Δημιουργοί είναι δηλαδή μόνο οι ..τραγουδιστές? Δεν λέω καλλιτέχνες γιατί όσοι ασπάζονται απόψεις περί «πνευματικών δικαιωμάτων» και ποσοστών θα πρέπει να λέγονται ΕΜΠΟΡΟΙ μουσικής ή οτιδήποτε άλλο και όχι καλλιτέχνες. Αυτό που πρέπει να είναι φυσικά αποδεκτό είναι η πνευματική αναγνώριση της δημιουργίας κάποιου. Τα … κέρδη ανήκουν αλλού.
– Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ της ΑΕΠΙ:. Η ΑΕΠΙ είναι μια ιδιωτική ΑΕ που έχει εγγεγραμμένα μέλη της κάποιους μουσικούς, τραγουδιστές, ή δισκογραφικές. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΥΣ.!! Αυτοί λοιπόν μέσω των αετονύχηδων της ΑΕΠΙ ζητάνε δικαιώματα εκ μέρους ΟΛΟΥ του μουσικού.. σύμπαντος. Επίσης επειδή και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι δεν κατέχουν σε καμία περίπτωση όλο τον όγκο της μουσικής (μάλλον το αντίθετο συμβαίνει), δεν έχουν ανακοινώσει ΠΟΤΕ (!) την λίστα των μελών τους, ώστε να έχεις το δικαίωμα να μην παίξεις τα τραγούδια τους αν δεν επιθυμείς να τους πληρώνεις καθώς επίσης να δεις αν ούτος η άλλως δεν τους παίζεις.

Άλλη μια ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ είναι ότι σου ζητάνε να τους ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙΣ στην αρχή της χρονιάς για την μουσική που ΘΑ παίξεις για να σου δώσουν την .. «άδειά» τους θεωρώντας φυσικά ότι ΘΑ παίξεις την δικιά τους μουσική.
Τρομερή ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ επίσης ο… τιμοκατάλογός τους. Βάσει… ποιας μονάδας μέτρησης έχει δημιουργηθεί? Ποιος μπορεί και μετρά το.. «πνευματικό δικαίωμα» με ευρώ ανα τετραγωνικό και με ποια βάση? (από αυτό βέβαια φαίνεται και η.. αστειότητα περί «πνευματικών δικαιωμάτων») Δεν θα έπρεπε να υπάρχει συχνότητα και ποσότητα? Δηλαδή πληρώνονται το ίδιο είτε κάποιος παίξει ένα τραγούδι τους είτε παίξει εκατό? Όλη τη μέρα ή μόνο το βράδυ?

Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ του ΚΡΑΤΟΥΣ:. Το Ελληνικό κράτος φυσικά είναι ο «προστάτης» αυτής της ιδιωτικής εταιρίας συμβάλλοντας τα μέγιστα στην διευκόλυνση της είσπραξης των αυθαίρετων και παράνομων συνεπώς εσόδων της.
Η μεγαλύτερη διευκόλυνση που της παρέχει είναι μέσω των Δήμων η ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση απόδειξης πληρωμής τιμολογίου της ΑΕΠΙ για να σου εκδώσει ο Δήμος «άδεια χρήσης μουσικών οργάνων». Δηλαδή το κράτος, προκειμένου να σου εκδώσει μια επίσημη κρατική άδεια απαιτεί να έχεις πληρώσει έναν ιδιώτη!! Από πού κι ως που το κράτος αναλαμβάνει χρέη ελεγκτή εκ μέρους μια ιδιωτικής εισπρακτικής εταιρίας και σου ζητάει να προσκομίσεις το τιμολόγιο της. Και ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ το επιβάλει αυτό στους Δήμους?? Υπάρχει? Αν υπάρχει ας μας τον πει κάποιος (εγώ πάντως δεν βρήκα τίποτα).

Εν κατακλείδι, αυτή η ιδιωτική εταιρία που συστάθηκε από κάποιους (να μην τους πω.. λαμόγια), μαζί με λίγους εμπόρους μουσικής (να μην τους πω.. «καλλιτέχνες») και ορισμένες δισκογραφικές (που πλέον κατάντησαν να πουλάνε cd μόνο μέσω .. εφημερίδων) και λειτουργεί ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ, είναι δημιούργημα της ανυπαρξίας και ανικανότητας του κράτους (για ακόμα μια φορά) προκειμένου να συστήσει ένα δημόσιο φορέα «πνευματικών δικαιωμάτων» (αν ποτέ… υπάρξουν).

Διαβάστε εδώ την πραγματικά απίστευτη ιστορία !!

Διαβάστε εδώ την πραγματικά απίστευτη ιστορία – περιπέτεια που είχε το ιντερνετικό ραδιόφωνο metalzone.gr με την ΑΕΠΙ. Τους ζήτησαν χρήματα και δείτε με ποιον τρόπο τους απέφυγαν- Να ένας τρόπος να νικηθεί η ΑΕΠΙ με βάση τον ίδιο το νόμο!

Διαβάστε εδώ την πραγματικά απίστευτη ιστορία – περιπέτεια που είχε το ιντερνετικό ραδιόφωνο metalzone.gr με την ΑΕΠΙ. Τους ζήτησαν χρήματα και δείτε με ποιον τρόπο τους απέφυγαν- Να ένας τρόπος να νικηθεί η ΑΕΠΙ με βάση τον ίδιο το νόμο!

Διαβάστε την ιστορία όπως αυτή έχει δημοσιευτεί στο aepi-gr.blogspot.gr.

«Σήμερα λάβαμε το παρακάτω κείμενο από την ΑΕΠΙ, με το οποίο μας ζητάει συμμορφωθούμε με τον νόμο 2121/1993, επειδή το metalzone.gr λειτουργεί διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό.

Το ενδιαφέρον δεν είναι ότι απαιτεί η ΑΕΠΙ να «συνεργαστούμε», αλλά το ότι πρέπει να παραθέσει όπως ζητάμε, έγγραφη βεβαίωση από τους καλλιτέχνες που…μας αφορούν, για την παραχώρηση στην διαχείριση των πνευματικών τους δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

Με την ευκαιρία λόγω του ότι είμαι εργαζόμενος στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό Ηρακλείου Αττ. 94FM, καλώ την ΑΕΠΙ, να καταθέσει και τα playlist που έχει λάβει από τον ραδιοφωνικό σταθμό, ο οποίος πρόσφατε κατέβαλε το ποσό των 5.000 ευρώ περίπου για το προηγούμενο έτος. Φαντάζομαι ότι τα playlist είναι αυτά που καθορίζουν για το πώς θα διαμοιραστεί το ποσό, και σε ποιους καλλιτέχνες.
Επειδή δεν έχει λάβει κάποιο playlist, από τον 94FM παρόλα αυτά πληρώθηκε αυτά που απαιτούσε, θα ήθελα κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας να μας πει, που και σε ποιους καλλιτέχνες θα μοιραστεί το ποσό.
Ο Νόμος περί Πνευματικής ιδιοκτησίας, συγγενικών δικαιωμάτων και πολιτιστικών θεμάτων 2121/1993 αναφέρει:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

ΑΡΘΡΟ 55 Αρμοδιότητες των οργανισμών συλλογικής διαχείρισης
1. Οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης ή προστασίας έχουν τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
α) να καταρτίζουν συμβάσεις με τους χρήστες για τους όρους εκμετάλλευσης των έργων, καθώς και για την οφειλόμενη αμοιβή. β) να εξασφαλίζουν στους δημιουργούς ποσοστιαία αμοιβή κατά τα οριζόμενα στ άρθρο 32 παρ. 1 του παρόντος νόμου. γ) να εισπράττουν την αμοιβή που προβλέπεται από το άρθρο 18 παρ. 3 του παρόντος νόμου και να κατανέμουν μεταξύ των δημιουργών.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΕΠΙ
Προς: το Ραδιοφωνικό Σταθμό Metalzone

Αγαπητέ κύριε,
Σε απάντηση του από 29/1/09 e-mail σας , θα θέλαμε να αναφέρουμε τα κάτωθι:

1. Οπως σας ενημερώσαμε και με την απ? 28/1/09 επιστολή μας, για τη νόμιμη
χρήση προστατευόμενης μουσικής στο διαδίκτυο και εν προκειμένω, στο πλαίσιο του webradio που έχετε δημιουργήσει στην ηλεκτρονική διεύθυνση «www.metalzone.gr «, απαιτείται εκ του νόμου η προηγούμενη έγγραφη άδεια των δημιουργών- δικαιούχων των δικαιωμάτων τους.

Η παλαιότητα των εκτελέσεων και το είδος της μουσικής ( «underground», pop, δημοτική, κλπ) δεν αναιρούν την εν λόγω υποχρέωσή σας, εφόσον πρόκειται γι μουσικά έργα «προστατευόμενα «, των οποίων, δηλαδή η διάρκεια προστασίας δεν έχει λήξει καθώς δεν έχουν παρέλθει τα 70 έτη απο το θάνατο του τελευταίου (συν) δημιουργού κατά τα προβλεπόμενα στον Ν. 2121/1993.

2. Στη συγκεκριμένη περίπτωση , μέρος του περιεχομένου του site σας αφορά στην παρουσίαση στο κοινό / δημόσια εκτέλεση / μετάδοση ενός μουσικού προγράμματος σε συνεχή ροή, με μουσικά έργα προστατευόμενα και εκπροσωπούμενα απο την εταιρεία μας.

Για τη νόμιμη, όμως, εγγραφή ( uploading) των μουσικών έργων των συνθετών -στιχουργών- δικαιούχων / μελών μας, στην κεντρική μνήμη του διακομιστή (server) και παρουσίαση αυτών στο κοινό με την μέθοδο streaming (ροής), απαιτείται να λάβετε την έγγραφη άδεια της εταιρείας μας. Τούτο δε, ανεξαρτήτως από την : α) τοποθεσία του server σας (εντός ή εκτός Ελλάδος) και β) ύπαρξη ή μη εσόδων από τη λειτουργία και διαχείριση του site σας.

Στην περίπτωση ,βεβαίως που δεν έχετε έσοδα ( όπως από διαφημίσεις χορηγίες, συνδρομές κλπ), οφείλετε ως αμοιβή ένα ελάχιστο ποσόν μηνιαίως.

Περαιτέρω, βασική σας υποχρέωση είναι η αποστολή καταλόγου ( playlist) των μουσικών έργων που εγγράφετε στον server και ακούγονται απο τους χρήστες του site, προκειμένου να επιτυγχάνεται η ορθότητα της εκ μέρους μας διανομής εν συνεχεία των εισπραττομένων δικαιωμάτων.

3. Διευκρινίζουμε και πάλι ότι η άδεια που χορηγεί η ΑΕΠΙ αφορά αποκλειστικά και μόνο στα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας των συνθετών / στιχουργών / λοιπών δικαιούχων – μελών μας επί των έργων τους, με τη ρητή επίφυλαξη του ηθικού τους δικαιώματος και όχι σε συγγενικά ή άλλα δικαιώματα ( π.χ, παραγωγών ηχογραφημάτων, ερμηνευτών, εκτελεστών), στα οποία εσείς εσφαλμένως αναφέρεστε .

Παραμένοντας στη διάθεσή σας για την επίλυση οιασδήποτε άλλης απορίας σας επί του θέματος, παρακαλούμε να μεριμνήσετε για τη νόμιμη χρήση του ρεπερτορίου μας στο παραπάνω webradio υπογράφοντας τη σχετική σύμβαση χορήγησης της αδείας μας.

Αναμένοντας άμεσα τη θετική σας ανταπόκριση ,
Δημήτρης Αλευράς Βάνα Πέτρου
Διεύθυνση Τμήματος Νέων Μέσων Νομική Σύμβουλος

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ metalzone.gr
Σε συνέχεια του μηνύματος σχετικά με τις απαιτήσεις σας που αφορούν την λειτουργία του Internet ραδιοφώνου στην ιστοσελίδα www.metalzone.gr, Σας παρακαλούμε να μας παραθέσετε τις μεταβιβάσεις ή τα πληρεξούσια για τα δικαιώματα των παρακάτω συγκροτημάτων:

Metallica, Manowar, Iron Maiden, Motorhead, Judas Priest, Saxon, Y. Malmsteen, DIO, Black Sabbath, Rage, Blind Guardian, Anthrax, Annihilator, Twisted Sister, Helloween, Krokus.

Αυτά είναι μερικά από τα δημοφιλέστερα συγκροτήματα που μεταδίδονται από το internet ραδιόφωνο του metalzone.gr.

Σύμφωνα με τα παρακάτω αποσπάσματα, είσαστε υποχρεωμένοι εφόσον εμφανίζεστε ως διαχειριστές των δικαιωμάτων συγκροτημάτων της Heavy Metal μουσικής που μεταδίδει αποκλειστικά το Internet ραδιόφωνο του metalzone.gr, να μας επιδείξετε τα ανάλογα παραστατικά.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Άρθρο 54 Ανάθεση διαχείρισης

3. Η ανάθεση μπορεί να γίνεται είτε με μεταβίβαση του δικαιώματος ή των σχετικών εξουσιών προς το σκοπό της διαχείρισης ή της προστασίας είτε με παροχή σχετικής πληρεξουσιότητας. Η ανάθεση γίνεται εγγράφως και κάθε φορά για ορισμένο χρόνο που δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος από τρία χρόνια. Η ανάθεση αφορά όλα τα έργα του δημιουργού που είναι κατάλληλα για την εκμετάλλευση με την εξουσία στην οποία αναφέρεται η ανάθεση ή ορισμένα από αυτά. Σε περίπτωση αμφιβολίας τεκμαίρεται ότι η ανάθεση αφορά όλα τα έργα, συμπεριλαμβανομένων και των μελλοντικών έργων για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από τρία χρόνια.

Άρθρο 55 Αρμοδιότητες των οργανισμών συλλογικής διαχείρισης

2. Τεκμαίρεται ότι οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης ή προστασίας έχουν την αρμοδιότητα διαχείρισης ή προστασίας όλων των έργων ή όλων των πνευματικών δημιουργών για τα οποία δηλώνουν εγγράφως ότι έχουν μεταβιβασθεί σ’ αυτούς οι σχετικές εξουσίες ή ότι καλύπτονται από την πληρεξουσιότητα. Οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης ή προστασίας μπορούν να ενεργούν πάντα, δικαστικώς ή εξωδίκως, στο δικό τους όνομα είτε η αρμοδιότητα τους στηρίζεται σε μεταβίβαση της εξουσίας είτε στηρίζεται σε πληρεξουσιότητα, νομιμοποιούνται δε πάντως στην άσκηση όλων των δικαιωμάτων του δημιουργού που έχουν μεταβιβαστεί σε αυτούς ή που καλύπτονται από την πληρεξουσιότητα.

Σας αναφέρω ότι με την σειρά μου θα ενημερώσω τα παραπάνω συγκροτήματα, σχετικά με την παρέμβαση σας.»

1 2 3 4 5 19